Ιταλίδα γραφολόγος "αποκαλύπτει": « ο Μάικλ Τζάκσον ίδιος ο Πήτερ Πάν. Εσωστρεφής και συνεσταλμένος, αλλά εκκεντρικός»
Επιστημονικά συμπεράσματα απο δύο υπογραφές και ένα δείγμα του γραφικού του χαρακτήρα.
Michael Jackson
Με βάσι ένα μάλλον μικρό δείγμα της προσωπικής γραφής και καλλιγραφίας του Μάικλ Τζάκσον, του γραφικού χαρακτήρα του, μια γραφολόγος αποφαίνεται για τα συνολικά ψυχολογικά χαρακτηριστικά του μεγάλου αστέρος που προ ημερών έσβησε ξαφνικά στο παγκόσμιο καλλιτεχνικό στερέωμα.
Με δυσκολία συγκρατούμαστε απο το να κριτικάρουμε εξ αρχής τα λεγόμενα της «ειδικού», καλύτερα όμως να δούμε σε δική μας (πάντα!) μετάφρασι το άρθρο, όπως αυτό δημοσιεύθηκε σήμερα στον ιταλικό Τύπο:
Michael Jackson come Peter Pan: introverso e timido ma eccentrico
«Η ανάλυσι της γραφής δεν μπορεί ούτε να αρνηθή ούτε να αποδείξη την αθωότητα κανενός. Οι υπογραφές –τόσο διάφορες μεταξύ τους- του Μάικλ Τζάκσον, καταγγέλλουν μια προσωπικότητα δύσκολη να αναχαιτισθή με στερεότυπες κρίσεις.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ 1
Αυτό που η υπογραφή (δές ΥΠΟΓΡ. 1) μπορεί να αποκαλύψη είναι το αξιοσημείωτο αισθητικό κριτήριο το οποίο αυτή η εξαιρετική προσωπικότης διέθετε, σε αντιστάθμισμα των απογοητεύσεων που είχε υποστή. Και είναι αυτό ακριβώς το αισθητήριο καλαισθησίας που δίνει πιο προσωπικό ναρκισσιστικό ίχνος στην προσωπικότητά του. Τα αρχικά κεφαλαία γράμματα τόσο πληθωρικά στο να κατακτούν τον χώρο για το γράψιμο, τόσο διαφορετικά απο τα υπόλοιπα της γραφής του, καθιστούν εμφανή μια έλλειψι πατρότητας που προξένησε μέσα του μια πρόκλησι-προκλητικότητα, την οποία ανέπτυσσε κατα την επαγγελματική του ζωή με εμμονή και επιμονή.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ 2
Η υπογραφή του 2004 (δές ΥΠΟΓΡ. 2) υποδηλοί μια διχοτόμησι ανάμεσα σ’ έναν χαρακτήρα εσωστρεφή , κλειστό, στο βάθος βάθος άτολμο, και απο την άλλη πλευρά μια θέλησι να αναδειχθή με επιτυχία και να είναι παρών στην κοινωνία ως ηθοποιός, ως δρών πρόσωπο, και όχι ως θεατής.
Άν η υπογραφή αντιπροσωπεύει το κοινωνικό Εγώ, εξατομικεύοντας μέσα της ένα υπερτροφικό Εγώ το οποίο έψαξε την αναπλήρωσι διαμέσου αλλόκοτων συμπεριφορών, αλλά και μέσα απο μια μουσικότητα μοναδική, η γραφή (βλ. ΓΡΑΦΗ 3), η οποία σκιαγραφεί την ψυχή ενός ατόμου, καταδεικνύει ένα υποκείμενο που έχει ανάγκη απο χώρο για να επενδύση την δική του προσωπική ζωτική ενέργεια.
ΓΡΑΦΗ 3
Πρόκειται για μια προσωπικότητα συναισθηματική (έως ευσυγκίνητη), αναλυτική, πείσμονα, η οποία όμως, ενίοτε, παρουσίαζε πτώσεις του τόνου στην διάθεσι, με επακόλουθη αναγκαιότητα για ιατροφαρμακευτικές φροντίδες.
Η καθαρότητα στην γραφή και μια ουσιαστική ομαλότητα στην ροή της κίνησης του χεριού, συνηγορούν τπέρ της άποψης ενός Εγώ αυθόρμητου και άμεσου, χωρίς μεγάλους μηχανισμούς άμυνας, εξ αιτίας του οποίου το συχνά «εκτός κανόνων» είναι του, έδινε οπωσδήποτε πατήματα για επιθέσεις όχι πάντα εντελώς νόμιμες.
Παρ’ όλ’ αυτά θεωρώ οτι ο Μάικλ Τζάκσον έχει αφήση ένα ίχνος της ύπαρξής του, το οποίο δύσκολα θα σβησθή απο τον χρόνο»
Dr.ssa Evi Crotti
Ψυχοπαιδαγωγός και συγγραφέας, ειδική γραφολόγος
(Psicopedagogista e scrittrice, esperta di grafologia)
[Το πρωτότυπο κείμενο της κ. Κρόττι μπορείτε να το διαβάσετε στην ιταλική (ηλεκτρονική) εφημερίδα IL GIORNALE, στην σελίδα: http://www.ilgiornale.it/a.pic1?ID=362550]
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου