Προχθές, ένας νεαρός –κατά δήλωσί του- χάκερ κατάφερε –έστω και για λίγο- να εισβάλη στην ιστοσελίδα του ελλαδικού Υπουργείου Παιδείας. Αυτού
που μέχρι το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης
ονομαζόταν Εθνικής.
[ Θυμίζουμε ότι η τότε Υπουργός της Πασοκο-Κυβέρνησης παραμονές του πρώτου Μνημονίου, έσπευσε να βρή τα λεφτά (που «υπήρχαν»!) για να μετονομάση το Υπουργείο αυτό σε ...«Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων». Θαυμάστε, το υπουργείο αυτό έπρεπε να αφελληνισθή επισήμως (ακόμη και) στον τίτλο του, ενώ από την άλλη έπρεπε να παραμείνει το υπουργείο του ...Μαμωνά, συγγνώμη, της Οικονομίας, να ονομάζεται, ψευδωνύμως, «Εθνικής Οικονομίας»!!].
[ Θυμίζουμε ότι η τότε Υπουργός της Πασοκο-Κυβέρνησης παραμονές του πρώτου Μνημονίου, έσπευσε να βρή τα λεφτά (που «υπήρχαν»!) για να μετονομάση το Υπουργείο αυτό σε ...«Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων». Θαυμάστε, το υπουργείο αυτό έπρεπε να αφελληνισθή επισήμως (ακόμη και) στον τίτλο του, ενώ από την άλλη έπρεπε να παραμείνει το υπουργείο του ...Μαμωνά, συγγνώμη, της Οικονομίας, να ονομάζεται, ψευδωνύμως, «Εθνικής Οικονομίας»!!].
Η «ηλεκτρονική επίθεση», όπως χαρακτηρίσθηκε από επίσημη σχετική
ανακοίνωσι του Υπουργείου, περιορίστηκε στην αρχική σελίδα, χωρίς να
αλλοιώσει το περιεχόμενο του ιστοτόπου. Σ’ αυτήν, λοιπόν, ο άγνωστος νέος
ανήρτησε το ακόλουθο κείμενό του με τίτλο «Καλωσορίσατε στο Υπουργείο
Παραπαιδείας»!
[Κείμενο εκτενές και αξιοπρόσεκτο σε πολλά σημεία του. Περιοριζόμαστε
–λόγω χρόνου- σε σχολιασμό ενός απο αυτά στο τέλος]:
"Εδώ που γεννήθηκαν τα ιδανικά.. εδώ! Στην χώρα τον
μεγάλων φιλοσόφων των μεγάλων μαθηματικών.. εδώ! Στην μητέρα της παιδείας που
το σχολειό πλέον ονομάζεται φροντιστήριο, που το σχολειό μοιάζει με κλουβί και
οι καθηγητές σαν φύλακες..
Μια χώρα με ένα σάπιο σύστημα παιδείας που οδηγεί τους νέους
σε ένα μέλλον χωρίς προοπτικές χωρίς ιδανικά.. Ένα σύστημα που σου κόβει τα
φτερά γιατί απλά δεν είχες χρήματα για φροντιστήρια ή για να σπουδάσεις.. Μια
ιδιωτικοποιηµένη
παιδεία.
Σε ένα σύστημα χωρίς υποδομές, που διώχνει τους νέους στο
εξωτερικό, ένα κομματικά υποκινούμενο σύστημα που έχει εισχωρήσει παντού χωρίς
να αφήνει περιθώρια στους νέους να αποφασίσουν μόνοι τους και από δική τους
κρίση το τι πολιτική άποψη θα έχουν.
Μια χώρα που η φωνή του μαθητή δεν ακούγεται πουθενά και η ελευθερία
λόγου δεν υπάρχει.
Η ελευθερία λόγου είναι μια αρχή, δεν είναι κανόνας, δεν είναι νόμος. Αν αυτή η αρχή περιορίζεται με οποιονδήποτε τρόπο οδηγούν τον άνθρωπο να κάνει πράξεις που είναι ενάντια σε όλες του τις αρχές.
Η ελευθερία λόγου είναι μια αρχή, δεν είναι κανόνας, δεν είναι νόμος. Αν αυτή η αρχή περιορίζεται με οποιονδήποτε τρόπο οδηγούν τον άνθρωπο να κάνει πράξεις που είναι ενάντια σε όλες του τις αρχές.
Είμαι 18..
Στο δημοτικό σκεφτόμουν να γίνω γιατρός.. λίγο μετά ήθελα να γίνω δάσκαλος...Στις αρχές του γυμνασίου ήθελα να γίνω κάτι άλλο.. Αλλά.. Άρχισα να βλέπω διάφορα.. Μετά πήγα λύκειο.. Ξαφνικά οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, έμενα στις τάξεις σε μαθήματα και από απουσίες.. Δεν με ενδιέφερε το σχολειό πια.. Πήγαινα και απλά το έβλεπα σαν μια υποχρέωση για κάποιους άλλους και όχι για εμένα πια.. Δεν το έβλεπα πια σαν μέσο για να φτάσω τα όνειρα που είχα μικρός άλλα σαν ένα μέσο απλά για να μην με δείχνουν στον δρόμο και να λένε να ένας αγράμματος.. η αγάπη μου για την μόρφωση είχε χαθεί..
Στο δημοτικό σκεφτόμουν να γίνω γιατρός.. λίγο μετά ήθελα να γίνω δάσκαλος...Στις αρχές του γυμνασίου ήθελα να γίνω κάτι άλλο.. Αλλά.. Άρχισα να βλέπω διάφορα.. Μετά πήγα λύκειο.. Ξαφνικά οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, έμενα στις τάξεις σε μαθήματα και από απουσίες.. Δεν με ενδιέφερε το σχολειό πια.. Πήγαινα και απλά το έβλεπα σαν μια υποχρέωση για κάποιους άλλους και όχι για εμένα πια.. Δεν το έβλεπα πια σαν μέσο για να φτάσω τα όνειρα που είχα μικρός άλλα σαν ένα μέσο απλά για να μην με δείχνουν στον δρόμο και να λένε να ένας αγράμματος.. η αγάπη μου για την μόρφωση είχε χαθεί..
Γιατί;
Γιατί άραγε έγινα έτσι; Ίσως γιατί απλά βαριόμουν; Όχι.. δεν νομίζω.. ίσως το πρόβλημα που εσείς λέτε τεμπελιά είναι πιο βαθύ απ' ότι φαίνεται.. Καθημερινά έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα... Έβλεπα σπουδαία άτομα να γίνονται περίγελος.. έβλεπα γιατρούς, δασκάλους και άλλους να τρέχουν στους δρόμους και να φωνάζουν.. να διαμαρτύρονται.. και εκεί άρχισα να βλέπω διαφορετικά τον όρο παιδεία.. ρώτησα τον εαυτό μου.. άραγε αν γίνω πολιτικός θα διορθώσω όλη αυτήν την κατάσταση; Αλλά μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ... Δεν μπορώ γιατί απλά δεν θα με αφήσουν.. Γιατί απλά αυτό που νομίζετε ελευθερία δεν υπάρχει.. Το μόνο που υπάρχει είναι ένας κόσμος φτιαγμένος από χαρτί και μέταλλο.. Ένα χαρτί που λέγεται χρήμα και ένα μέταλλο που λέγετε ατσάλι.. Ατσάλι, γιατί όσο και αν΄ έχουμε προσπαθήσει να το λυγίσουμε και να το κάνουμε στην άκρη, δεν μπορούμε.. μας είναι δύσκολο.. Αλλά από την άλλη, είπα, άραγε μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι; Δεν υπάρχουν άλλοι; Γιατί νιώθω τόσο μόνος και ανήμπορος απέναντι σε αυτήν την κοινωνία;
Γιατί άραγε έγινα έτσι; Ίσως γιατί απλά βαριόμουν; Όχι.. δεν νομίζω.. ίσως το πρόβλημα που εσείς λέτε τεμπελιά είναι πιο βαθύ απ' ότι φαίνεται.. Καθημερινά έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα... Έβλεπα σπουδαία άτομα να γίνονται περίγελος.. έβλεπα γιατρούς, δασκάλους και άλλους να τρέχουν στους δρόμους και να φωνάζουν.. να διαμαρτύρονται.. και εκεί άρχισα να βλέπω διαφορετικά τον όρο παιδεία.. ρώτησα τον εαυτό μου.. άραγε αν γίνω πολιτικός θα διορθώσω όλη αυτήν την κατάσταση; Αλλά μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ... Δεν μπορώ γιατί απλά δεν θα με αφήσουν.. Γιατί απλά αυτό που νομίζετε ελευθερία δεν υπάρχει.. Το μόνο που υπάρχει είναι ένας κόσμος φτιαγμένος από χαρτί και μέταλλο.. Ένα χαρτί που λέγεται χρήμα και ένα μέταλλο που λέγετε ατσάλι.. Ατσάλι, γιατί όσο και αν΄ έχουμε προσπαθήσει να το λυγίσουμε και να το κάνουμε στην άκρη, δεν μπορούμε.. μας είναι δύσκολο.. Αλλά από την άλλη, είπα, άραγε μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι; Δεν υπάρχουν άλλοι; Γιατί νιώθω τόσο μόνος και ανήμπορος απέναντι σε αυτήν την κοινωνία;
Δείξτε σε εμένα.. δείξτε σε όλους όσους είναι 18, σε όλους
τους νέους που προσπαθούν να βάλουν την αληθινή παιδεία στην καρδιά τους, ότι
δεν είναι μόνοι τους! Γιατί η αληθινή μόρφωση δεν είναι να ξέρεις πόσο κάνει
1+1 αλλά η μόρφωση του ανθρώπου απέναντι στον συνάνθρωπό του.. Αν νομίζετε πως
είμαι λάθος.. απλά κοιτάξτε όλους αυτούς τους "σπουδαίους" στην βουλή
των Ελλήνων.. αυτούς τους 300.. αυτούς που θα έπρεπε να θαυμάζουμε για την
μόρφωσή τους σε τί κατάσταση μας έχουν φέρει....
Πολλοί από εσάς θα με πείτε βλάκα ή ότι απλά το κάνω για να
τραβήξω την προσοχή.. Ίσως και ναι, είμαι βλάκας, ίσως και να θέλω να τραβήξω
την προσοχή.. αλλά αν είμαι εγώ αυτά, τότε δεν θα έρθουμε πάλι στο σημείο που
είμαστε τώρα; Αν ναι, τότε αυτό τι κάνει εσάς...;
Αυτός είναι ο νέος του σήμερα.
Μήπως θα πρέπει να αρχίσετε να κάνετε κάτι γι’ αυτό;
Με εκτίμηση,
Εγώ ο γιος σου/ κόρη σου, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας"
Υ.Γ 1) Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους νέους που
προσπαθούν και δίνουν μια μάχη για ένα καλύτερο μέλλον. Στους μαθητές που
παρόλες τις δυσκολίες των πανελλαδικών εξετάσεων έδωσαν το καλύτερο που
μπορούσαν ελπίζοντας σε ένα καλύτερο μέλλον και σε όλους όσους δεν γυρίζουν την
πλάτη τους στο μέλλον.
Υ.Γ 2) Η Ελλάδα καταρρέει και για αυτό φταίτε μόνο
εσείς που κυβερνάτε, μαζί και όλα τα υπόλοιπα λαμόγια του κύκλου σας. Ο καθένας
κάνει ό,τι μπορεί σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει. Για αυτό και εμείς δεν
έχουμε πλέον λόγο να φοβόμαστε κανέναν από τους νόμους σας διότι απλά τους
βγάζετε εσείς για να καλύπτουν εσάς και μόνο. Το 2012 θα είναι η χειρότερη σας
χρονιά. Όσα χρήματα και αν δώσετε για να φτιάξετε τα συστήματα ασφαλείας, όσους
νόμους και να βγάλετε, ποτέ δεν θα μπορέσετε να σταματήσετε την οργή του Έλληνα
πολίτη. Αυτόν που εσείς οι ίδιοι καλείτε να αγωνιστεί ενάντιά σας. Ο μοναδικός
τρόπος για να σταματήσετε τις διαρροές προσωπικών δεδομένων ( όχι των απλών
Ελλήνων πολιτών αλλά των δικών σας ) είναι να σταματήσετε να βιάζετε καθημερινά
την ζωή του Έλληνα πολίτη.
Υ.Γ 3) Δεν έχει διαγραφεί τίποτα απ' τον παρόντα ιστότοπο.
Η ενέργεια αυτή ήταν συμβολική και όχι για να δείξουμε της ικανότητες μας ή να
βλάψουμε τον συγκεκριμένο ιστότοπο. Αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι και εμείς
επιζητούμε το δίκιο μας! Εσείς;
ΣΧΟΛΙΟ:
Ειδικά αυτό το «εσείς» που σαν επωδός επαναλαμβάνεται από τον
άγνωστο νεαρό στο 2ο υστερόγραφο,
είναι χαρακτηριστικό δείγμα για αυτήν την σχεδόν μόνιμη από κτίσεως νεοελληνικού
κράτους (κι εννοώ την ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ περίοδο) διάστασι μεταξύ πολιτικής
Ηγεσίας και Λαού. Στην νεότερη Ελλάδα παρατηρείται (και βιώνεται έστω και
διαισθητικά από τους Έλληνες) μια απίστευτη ψυχική απόστασι ανάμεσα στο Κράτος
και τον Λαό.
Και είναι λογικό! Ο ελληνικός λαός πώς θα μπορούσε να ταυτιστή στην
αρχή με το πολιτικό-πολιτιστικό προϊόν της Βαυαροκρατίας, στην συνέχεια της Βρετανικής
Αποικιοκρατίας, και έκτοτε έως σήμερα με τις διάφορες εκδοχές Διεθνιστικής Ιδεοληψίας
(Σοβιετικός Κομμουνισμός, Δυτικός Καπιταλισμός, Αμερικανικο-μαμωνική
παγκοσμιοποίησι κττ); Δεν πληρώνει τους φόρους του, γιατί αισθάνεται το Κράτος
σαν κάτι ξένο. Και επιπλέον το παρατηρεί οργανωτικά σε παρατεταμένη γενική σύγχυσι
και σε ηθική σήψι.
Εδώ προσοχή! Δεν είναι στο DNA του νεοέλληνα οι κοινωνικές παθογένειες τύπου παραβατικότητα, τεμπελιά, αναξιοκρατία κλπ. Απόδειξι; Στείλτε τον έξω από το Ελλαδιστάν, στο εξωτερικό. Στείλτε, τυχαία, όποιον θέλετε, π.χ. τον συμπεριφερόμενο σαν «τουρκόγυφτο» που βρωμίζει το περιβάλλον, τον «μάγκα» κάθε κοινωνικής τάξης, το «λαμόγιο» που διαπλέκεται με το κομματικά συγκοινωνούν παρακράτος, τον «αχρείο ιδιώτη» που φοροδιαφεύγει συστηματικά…
Εδώ προσοχή! Δεν είναι στο DNA του νεοέλληνα οι κοινωνικές παθογένειες τύπου παραβατικότητα, τεμπελιά, αναξιοκρατία κλπ. Απόδειξι; Στείλτε τον έξω από το Ελλαδιστάν, στο εξωτερικό. Στείλτε, τυχαία, όποιον θέλετε, π.χ. τον συμπεριφερόμενο σαν «τουρκόγυφτο» που βρωμίζει το περιβάλλον, τον «μάγκα» κάθε κοινωνικής τάξης, το «λαμόγιο» που διαπλέκεται με το κομματικά συγκοινωνούν παρακράτος, τον «αχρείο ιδιώτη» που φοροδιαφεύγει συστηματικά…
Βάλτε τον αυτόν τον ίδιο σε μια οργανωμένη χώρα, σε ένα
αξιοσέβαστο κράτος, τύπου Γερμανίας, Καναδά, Αυστραλίας, Ισραήλ (για να μην σας
πώ εσχάτως και Τουρκίας). Σε δυο-τρεις μήνες το πολύ θα αρχίση να συμμορφώνεται
με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Θα αρχίση να σκέφτεται με το μυαλό του ξένου
συμπολίτη του και θα ρυθμίζει την συμπεριφορά του δεόντως. Δεν θα τολμήση να
αδειάσει ούτε το τασάκι του αυτοκινήτου του με τα αποτσίγαρα στον δρόμο, δεν θα
παραβαίνει τα σήματα της Τροχαίας στους αυτοκινητοδρόμους και θα τρέμει στο
παρκάρισμα --πόσο μάλλον θα του είναι αδιανόητο να κάψη κρατικές δασικές εκτάσεις,
να χτίζει αυθαίρετα ή να τολμήση να λαδώση
κάποιον για να παρανομήση.
Γιατι; Αφ’ ενός γιατί υπάρχει οργανωμένο κράτος, αφ’ ετέρου,
θα διαπιστώση πως οι πολίτες των ξένων κρατών σε μεγάλο βαθμό είναι ταυτισμένοι
με αυτό και προστατεύουν οι ίδιοι τα συμφέροντά του/τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου