Σήμερα μεσημέρι. Ροδιές.
Τσούχτρες, έξω!
-- Έξω οι τσούχτρες; Καλά, και η ...συμπερίληψι;
Ακούγεται κάπως ...ρατσιστικό! Για τις τσούχτρες!
Αλλά, προσοχή: Όχι υποκρισίες! Όλες, μικρές-μεγάλες, σκούρες ή ανοιχτόχρωμες, τσούχτρες μωβ-ροζ ή μέδουσες καφέ-κίτρινες …
Όχι ¨Μέσα οι τσούχτρες με ...σημαία ΗΠΑ ή Ισραήλ” και έξω (RAUS!) μόνο αυτές με σημαία Ρωσίας ή Λευκορωσίας! Όπως ευλαβικά κάνουν χρόνια τώρα π.χ. οι FIFA, FIDE Ομοσπονδίες και λοιπές παγκοσμοιοποιητικά πιασμένες κομπανίες (τύπου IAAF κττ)...
Πώς είπαμε; ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΙ;
Θυμίζω απλώς με την ευκαιρία της τσουχτροφοβίας:
ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ συνώνυμο; = ΡΩΣΟΦΟΒΙΑ !
Αλλά ας πάμε στις ΦΩΤΟ:
Κι αν ρωτάτε για τις κίτρινες σαμπρελίτσες που κυκλώνουνε τις πλάζ:
Ναί έχουν απο κάτω δίκτυα προστασίας των λουομένων!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου