Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

«Ελλάδα μου, πατρίδα μου» ένα ακόμη τραγούδι για την χρεοκοπία, προσόμοιον αλα Καζαντζίδη. Una canzone patriotica per la bancarotta; ala Kazantzidis!

Ένα λαϊκότροπο νέο τραγούδι που σε μεγάλο ποσοστό εκφράζει το δημόσιο αίσθημα εθνικής ταπείνωσης και γενικά την επικαιρότητα της ακήρυχτης χρεοκοπίας στην πατρίδα μας. Τραγουδά με καζαντζίδικο ύφος ο Πάνος Λαντούρης και οι πατριωτικής θεματικής στίχοι είναι του Δημήτρη και της Κατερίνας Μουστάκα.
Μέχρι να βρεθή ένας νέος Τυρταίος.


ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ
Οι Στίχοι Versi



Ελλάδα μου, πατρίδα μου

Τον Έλληνα τον κάνανε και πάλι μετανάστη,
Του λένε εδώ μην κάθεσαι  και την Ελλάδα άστη.
Φύγε απ’ την πατρίδα σου, του  Έλληνα του λένε,
αφού αυτή δε σ’ αγαπά. Όμως γι’ αυτό ποιοι φταίνε; (χ2)

Ελλάδα μου, πατρίδα μου,  η τόση περηφάνια
πού πήγε και πού χάθηκε κι έμεινες στην ορφάνια;  (χ2)

Αυτοί που δεν αγάπησαν αυτήν εδώ τη χώρα
στο ΔΝΤ τη στείλανε  να ζητιανεύει τώρα.
Να ζητιανεύει για μισθούς, για δώρα και συντάξεις.
Πατρίδα μου στη ζητιανιά νά ‘σαι πότε θα πάψεις; (χ2)

Ελλάδα μου, πατρίδα μου,  η τόση περηφάνια
πού πήγε και πού χάθηκε κι έμεινες στην ορφάνια;   (χ2)

Ελλάδα μου, πατρίδα μου,  η τόση περηφάνια
πού πήγε και πού χάθηκε κι έμεινες στην ορφάνια;   (χ2)

Δεν υπάρχουν σχόλια: