Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013

Ο Νέος Παλαμήδης ως λογοκρινόμενος σχολιαστής (και Λυκόσχημος αμνός;) + 1 τραγούδι του Αρτέμη. I commenti del Nuovo Palamede su un altro sito e una canzone hip-hop dei A/E

Κάποιοι ιστολόγοι έχω παρατηρήση ότι καταφεύγουν σε ανώνυμο σχόλιο προκειμένου να αντιμετωπίσουν σχόλιο ενός επισκέπτη του ιστολογίου τους. Αυτό είναι διπλά ανεπίτρεπτο από δεοντολογικής πλευράς, ειδικά όταν ο σχολιαστής είναι επώνυμος, με την έννοια ότι δεν αποκρύπτει την πραγματική του ή την καθ’εαυτήν ιστολογική του ταυτότητα..
Χαρακτηριστική θεωρώ την πρόσφατη περίπτωσι που ο υπογράφων διαχειριστής του Νέου Παλαμήδη, επεχείρησε να σχολιάση με τον δικό του τρόπο το πνεύμα μιας ανάρτησης με δήθεν ειδησεογραφικό χαρακτήρα ενός ιστολογίου που εμφορείται από νεοπαγανιστικές-πολυθεϊστικές πεποιθήσεις.
Ο ανώνυμος (καλυπτόμενος από το ιστολογικό του ψευδώνυμο διαχειριστής του ιστοτόπου pansyrinx.pathfinder.org), όχι μόνο επεχείρησε να με αντικρούση με ψευδώνυμο σχόλιο, αλλά στην συνέχεια για να θολώση περαιτέρω τα νερά επανεμφανίσθηκε στα νεώτερα σχόλιά μου για να απευθυνθή και στους δήθεν δύο σχολιαστές του.
Το θέμα θα το άφηνα ίσως να πάει στα αζήτητα του ιστολογικού χάους, αλλά τρίτωσε το κακό συναπάντημα, όταν ο εν λόγω παν-πονηρός ιστολόγος δεν έκρινε άξιο δημοσίευσης το τελευταίο (μάλλον αποστομωτικότερο όλων) σχόλιό μου. Οι ημέρες που σιωπηρά τού άφησα ως διορία παρήλθαν και επομένως νιώθω ότι δικαιούμαι να δημοσιοποιήσω το ζήτημα.
Διανθίζω την παράθεσι όλου του σχολιασμού με ένα αγωνιστικού χαρακτήρα τραγούδι του Αρτέμη (ο εγκέφαλος των σε πολλά ομοϊδεατών μου νεο-ραψωδών Αρτέμη-Ευθύμη και ιδρυτικό μέλος των Terror X Crew). Φυσικά συμπεριλαμβάνω το ευλόγως λογοκριθέν τελικό μου σχόλιο.

1. Το ειδησεογραφικό κείμενο (“post”)

" Η «Ελιά του Πλάτωνος» δεν είχε χριστιανική ταυτότητα για να σωθεί

Ανακοίνωση 262 / 19.1.«2013»

Όποιος έχει στοιχειώδη ευφυϊα, οφείλει να γνωρίζει ότι τα κάθε είδους σεβάσματα των ανθρώπων δεν γίνεται να ελεγχθούν «ιστορικά», για τον απλό λόγο ότι η «παράδοση» είναι μία εκ μεταδόσεως νομιμότητα και όχι επιστημονική κατάθεση. Πόσω μάλλον όταν οι αυτόκλητοι ελεγκτές είναι τελικά άνθρωποι που τα θρησκευτικά σεβάσματά τους είναι τα κατεξοχήν εφευρημένα, λ.χ. οι περισσότεροι «άγιοι» των χριστιανών δεν υπήρξαν ποτέ και όμως οι λάτρεις τους εξακολουθούν απτόητοι να τους δέχονται ως υπάρξαντες και μάλιστα μαρτυρήσαντες κι από πάνω…"

Μπορείτε να ‘δήτε το υπόλοιπο του άρθρου με τις ύπουλες αναφορές για «τους ρωμιούς που λυμαίνονται την χώρα μας» και για το «Υπουργείο Παιδείας, Ορθόδοξου Θρησκεύματος…» εδώ.

2. Μετά την ανάγνωσι του εμποτισμένου με τον συνήθη φανατισμό ανάλογων ιστοσελίδων κειμένου και αγανακτισμένος περισσότερο επειδή η προβολή του εν λόγω άρθρου στην πρώτη σελίδα της γενικής ειδησεογραφίας του ευρείας επισκεψιμότητας ελληνικού «Portal» (=Πύλη) με το ελκυστικό όνομα Παθφάιντερ (= Ιχνηλάτης), με έκανε να χάσω την ώρα μου, έστειλα ένα προσωπικό σχόλιο.
 Μετά την δημοσίευσί του και την αμέσως «απάντησί» του από έναν ανώνυμο σχολιαστή με το ψευδώνυμο «Οροθετικός» ακολούθησε εκ νέου ανταλλαγή σχολίων στην οποία παρενέβη τελικά με διπλό σχόλιο ο ως φαίνεται πολυθεϊστής διαχειριστής του ιστοχώρου, «ΠανΣύριγξ», και πιθανός συντάκτης της ανακοίνωσης.
Όπως διαπιστώνεται στα εμπαθή σχόλιά του, μεταξύ άλλων συκοφαντείται το ιστολόγιο (και κατ’ επέκτασι ο υπογράφων διαχειριστής του Νέου Παλαμήδη) για φιλαυγητισμό και ναζισμό!

Παραθέτω για λόγους προσωπικής ευθιξίας και ως θέμα αρχής το σύνολο του σχολιασμού (και, όπως προανέφερα, δημοσιοποιώντας και το –όπως πιστεύω- εντέχνως λογοκριμένο τελικό μου σχόλιο).

α΄. 22 Ιαν
neospalamedes.blogspot.gr
Φιλάρα, που σύνταξες την ανακοίνωση, συνέχισε να αδειάζεις τον οχετό σου στα νάματα της πνευματικής και πολιτισμικής παράδοσης αυτού του λαού. Όσο έχεις την ευκαιρία. Όσο προλαβαίνεις!
Γιατί σε μια-δυο γενιές το πολύ θα απολαύσης εσύ και οι όμοιοί σου την νέα Ελλαδάρα που σφυρηλατούν από κοινού με τους κομμουνιστοαμερικανοευρολιγούρηδες φιλοπαγκοσμιοποιητές οι εβραιομασονογεχωβάδες δεσμώτες μας.
Τότε που (ανάμεσα στα τεμένη τους ή από τα έδρανα των Συναγωγών;) θα διαλέγεσθε άνετα με τους Σιιτοσουνιτοισλαμιστές και τους Ινδουιστοβουδιστάδες.

β΄. 22 Ιαν
οροθετικός
neospalamedes.αχααααχαχαχχα είσαι θεός ρε συ ξέχασες τους αναρχοάπλυτους τουρκοεβραίους γκρίζους νεφελίμ, πως και σου ξέφυγαν ααααχχαχαχχαχαχαχχχ
γ΄. 23 Ιαν
Νέος Παλαμήδης ως απάντηση στο σχόλιο του χρήστη οροθετικός
Ώ ‘γαθέ, κανονικά θά πρεπε να περιορίσω την απάντησί μου στο μετα-επαναστατικό ρητό: «φτύσε και κολύμπα!», αλλά μια και ορώ σε οροθετικόν όντα εις τους προκατακλυσμιαίους Νεφελίμ, ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη μήπως διακρίνεις εκεί κανέναν «γκρίζο».
δ΄. 23 Ιαν
οροθετικός ως απάντηση στο σχόλιο του χρήστη Νέος Παλαμήδης
ναι ε; κάτσε να πάω μια στιγμή...όοοοοοοοοοοχιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ε΄. 25 Ιαν
Νέος Παλαμήδης ως απάντηση στο σχόλιο του χρήστη οροθετικός
Ώχ, πατριώτη, τι έγινε;
Γλύστρισες; Στο ξεκίνημα ή καθ’ οδόν προς τον καθρέφτη;
Ελπίζω μόνο να μην έπεσες στον οχετό που λέγαμε!

στ΄. 29 Ιαν

pansyrinx_org ως απάντηση στο σχόλιο του χρήστη neospalamedes.blogspot.gr
Δηλαδή ρε συ neospalamedes μιλάς για εκείνη την εποχή στην οποία εσύ και τα ναζιστάκια σας θα είστε περιοδικά καρτούν στα περίπτερα;
ζ΄.  29 Ιαν
Ρε μάγκες δεν προσέξατε ότι γλιστράτε στα σ****ά του Μιχαλολιάκου με τις υγείες σας ρε σεις παλικάρια
η΄. 1 Φεβ
 Νέος Παλαμήδης ως απάντηση στο σχόλιο του χρήστη pansyrinx_org
Καλώς τον Αμνόσχημο!
Το αλλοπρόσαλλο σχόλιό σου με την φασιστική διαστροφή των απόψεών μου, το απαντώ (για τους αμερόληπτους επισκέπτες σου) απλώς με 2 παραπομπές στο συκοφαντούμενο ιστολόγιό μου. Και επωνύμως :
http://neospalamedes.blogspot.gr/2012/05/l-alba-della-fine-e-i-barbari-primo.html
http://neospalamedes.blogspot.gr/2012/05/blog-post_3158.html

Ποιος είναι τώρα το «ναζιστάκι»;


(Και το λογοκριμένο:)
 Ένατο:
 Νέος Παλαμήδης ως απάντηση στο σχόλιο του χρήστη pansyrinx_org (την ίδια μέρα με το 8ο σχόλιο):

Στον φερετζέ του πληθυντικού σου («ρε μάγκες», «ρε σεις παλικάρια») απαντώ δυϊκά με ενικό:
1. Πρόσεξε πώς χρησιμοποιείς την οροθετική σου σύριγγα! ΠροΠΑΝτων μην κάθεσαι panω της!
2. Και επιμένοντας ύποπτα στον πληθυντικό του αρχαιοελληνικού «σκώρ» (τίποτα orgασμικά γούστα;) κινδυνεύουν να αποκαλυφθούν ύπατοι απόπατοι.
[Ταπεινά, μια ύστατη ιστολογική παραπομπή για να εξηγούμαστε:
 

3. Το τραγούδι του χιπ-χόπερ Αρτέμη συντονισμένο στην ίδια πάνω-κάτω αγωνιστική διάθεσι είναι πιθανώς μια κατάλληλη υπόκρουσι στον σχολιασμό:

ΑΡΤΕΜΗΣ - Λυκόσχημος Αμνός (Λυκόσχημος Αμνός - Track 5)

Λυκόσχημος αμνός 

Τό τραγούδι αὐτό, γιά τόν λυκόσχημο ἀμνό!
Ὁ κόσμος, σίγουρο πώς δέν τόν βλέπει,
κι ὅμως, δόξα καί τιμή τοῦ πρέπει!
Λυκόσχημος ἀμνός, πράκτωρ τοῦ φωτός,
ἐντός τοῦ κόσμου καί συγχρόνως ἐκτός,
στήν περιοχή τῆς βοώσας σιωπῆς,
ὁ ἀφανής, ἐργάτης τῆς ἀρετῆς.
Ἡ πνευματική ἀναφορά, μές στή φθορά,
ἡ εὐωδία τοῦ μύρου, στή δυσώδη ἀποφορά.

Φορᾶ τοῦ λύκου τή δορά· αὐτή εἰν' ἡ στολή του!
προσηλωμένος σταθερά στήν ἀποστολή του!
Σέ στάσιμη κίνηση κι ἀεικίνητη στάση.
Πίσ' ἀπ' τίς ἐχθρικές γραμμές καλεῖται νά δράσει.
Ἐθελοντής στόν πόλεμο κατά τοῦ matrix,
ἀπ' ὅταν πρωτοσήμανε χρυσόφωνη σάλπιγξ!
Φρουρός, ἐξ ὄρθρου ἄχρι νυκτός,
ὁ ἀληθινός, ὁ ὄντως πολεμιστής τοῦ φωτός,
 σαμποτέρ πνευματικός, μέ σοφίαν ἐξ ὕψους,
γκρεμιστῆς τῶν τεχνασμάτων τοῦ κήτους!

Χάος ὁλόγυρα, βαβελική ἀτμόσφαιρα,
κι αὐτός κρατᾶ τῆς ἱερῆς παράδοσης τά ζώπυρα.
Ἀπαστράπτων σάπφειρος στόν βόρβορο,
ἱστάμενος μέσα στόν γενικότερο ὄλεθρο.
Τή βιοτή του καί τό ἦθος, δέν ὑποψιάζεται τό πλῆθος,
ἀφοῦ κρίνει ἐξ ὄψεως συνήθως.
Ὅλοι ξεγελιοῦνται ἀπ' τό ἐξωτερικό του σχῆμα
κι ὅμως αὐτός ἔχει τό ἀντίδοτο στοῦ ὄφεως τό δῆγμα.
Κάθε πράξη κάθε βῆμα, γίνεται ἱεροκρυφίως,
στούς πολλούς ἄγνωστος τελείως,
παρότι πρόκειται γιά τ' ἀόρατου πόλεμου τόν γνώστη,
τόν λυκόσχημο ἀμνό, τόν πυρφόρο στρατιώτη!

Στίχοι - Ερμηνεία : Αρτέμης
Σύνθεση : Christian Cambas & Junior SP.
Ηχογράφηση - Μίξη - Mastering : Λάμπρος Κριτσιμάς

1 σχόλιο:

ΝΕΟΣ ΠΑΛΑΜΗΔΗΣ < ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΠΕΣΣΟΙ είπε...

Πάμε για τρίτη μέρα αναμονής και κανένα σχόλιο από τον Αμνόσχημο και τους συν αυτώ «ύπατους».
Να υποθέσω πως ισχύει –ό,τι και με συμφέρει- το ρηθέν «vulnerant omnes, ultima necat»; Δηλ. Όλα (τα σχόλιά μου εν προκειμένω) τραυματίζουν, το έσχατο φονεύει;