Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

«Το Μανιφέστο Ενός…Αριστερού»: σατιρικό ποίημα του «Αιθεροβάμονος» . “Il manifesto di uno di sinistra” poesia (collaborazione)

Ο φίλος, και τώρα πια και συνεργάτης, Αιθεροβάμων μάς έδωσε για δημοσίευσι ένα παλιό (αδημοσίευτο φυσικά) ποίημά του. Είναι στιχούργημα γραμμένο σε κατά Σουρή ύφος και, όπως μας γράφει, είναι «Εξαιρετικά αφιερωμένο σ’ ένα φίλο …ΣΥΡΙΖΑΚΙΑ».
.
.
.


ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΕΝΟΣ…ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ

Από μικρός που ήμουνα και πήγαινα σχολείο
ήθελα νάμαι αγωνιστής, να πάρω και βραβείο.

Ήθελα ν’ αντιμάχομαι τη φτώχεια και την πίκρα,
μα τελικά κατέληξα παρέα με τον Τσίπρα…

Σαν ήμουνα πιτσιρικάς, ξένοιαστος πάντα σφύριζα,

μεγάλωσα και βρέθηκα μέσα στον έρμο ΣΥΡΙΖΑ.

Μ’ άρεσε πάντα να γλεντώ σε όμορφα μπαράκια,
μα δυστυχώς κατάντησα με …Τσίπ(ου)ρα και ουζάκια…

Πού είσαι νιότη πού ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος,

μα τελικά κατάφερα να γίνω μέγας …κάλος.

Όλοι τους με κακολογούν και μου πουλάνε μούρη,

με λεν ψευτοκομμουνιστή, ρέστο ή και καψούρη…

Ο πιο καλός κομμουνιστής είμαι εγώ τη τάξει ,

μα όλοι τους με έχουνε στο δούλεμα ταράξει.
Σ’ όλους αυτούς εγώ απαντώ: Δεν είμαι από τους ΔΗΘΕΝ,
είμαι αγνός κομμουνιστής, αριστερός … ΑΡΧΙΘΕΝ!



ΑΙΘΕΡΟΒΑΜΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: