Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους μανιώδεις του ΙΚΑΡΙΑΜ με ένα (ακόμη!) ποίημα. Una ancora poesia x I giocatori di IKARIAM con I nostril AUGURI!

Μέρες διακοπών και τα διάφορα παιχνίδια (από τον κρατικό τζόγο μέχρι τα παιχνίδια διαδικτυακής απομόνωσης, αλλά και τα επιτραπέζια – πές καλύτερα τραπουλόχαρτα και ζάρια) θα απορροφήσουν ως είθισται μεγάλο μέρος από την προσοχή και τον χρόνο μας.
Στην εποχή μας, βέβαια, φαίνεται ξεκάθαρα πια ότι μένει πίσω, δυστυχώς, με ταχύτατους ρυθμούς ο παραδοσιακός τρόπος συντροφικής διασκέδασης και πως όλο και περισσότερο κερδίζουν τις προτιμήσεις των μικρότερων παιδιών τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια στις κονσόλες (Playstation, Nintendo κττ), αλλά ειδικά για τα μεγαλύτερα παιδιά (...πάσης ηλικίας) και τα ποικίλα, και ολοένα πολλαπλασιαζόμενα, διαδικτυακά προϊόντα της εικονικής πραγματικότητας.
Ανάμεσα στα τελευταία, το γνωστό Ικάριαμ, αυτήν ειδικά την περίοδο –όπως λίγο πολύ σε όλες τις γιορτές και τις αργίες— ανακάμπτει σε επισκεψιμότητα, ειδικά ανάμεσα στα άτομα-χρήστες, που ανήκοντας στην ευρύτερη…σχολική κοινότητα απολαμβάνουν την μεγαλύτερη ραστώνη.
Σ’ αυτούς η αποψινή αποχαιρετιστήρια του 2010 αναφορά του ιστολογίου μας,
καθώς αφιερώνει εξαιρετικά ένα επιτυχημένο κι όλο χιούμορ στιχούργημα.

[Αδήλου πατρότητος, μας εστάλη από φίλο χρήστη του παιχνιδιού –ηγετικό μέλος της συμμαχίας «ΔΕΛΤΑ» του κόσμου «Ε» με την επισήμανσι (σε …απταίστως άτονη γραμματοσειρά): «Αυτο εχει κανει το γυρο σε κοσμους και λεω να το δειτε».

Εμείς απλώς κάναμε κανα-δυό ασήμαντες επιδιορθώσεις]:


ΙΚΑΡΙΑΜ (Αϋπνίες και εφιάλτες)

Κόκκινο βλέπω στρατηγό, γυρίζω απο την άλλη
--όνειρο θα ‘τανε θαρρώ ή μήπως απ την ζάλη;
Τα μάτια παίζω δυο φορές, όπως τον κουλοχέρη,
δεν είναι, λέω, δυνατόν, μου στήσανε καρτέρι;

Πετάγομαι απ τον ύπνο μου, λες και είδα εφιάλτη,
ξύπνησα την γυναίκα μου --λες και είχε γίνει κάτι.
Τι έγινε παιδάκι μου, τι άκουσες; τι είδες;
Μου κάνουνε επίθεση δεν έχω πια ελπίδες!

Μα θα ξυπνήσεις τα παιδιά, μην κάνεις φασαρία!
- άντε να δούμε που θα βγει αυτή η ιστορία.
Τα νεύρα μου θα σπάσουνε με εκείνο το παιχνίδι,
κοντεύεις πια να τρελαθείς εξάρτηση έχει γίνει!!

Γυναίκα ο κόσμος καίγεται σήκω και κάνε κάτι
βαλε ποτό, ξηρούς καρπούς, σήκω απ το κρεβάτι
να στείλω γυροκόπτερα, να στείλω και κανόνι;
Φύγε, μου λέει δυνατά, πήγαινε στο σαλόνι!!!

Έτρεξα μες το ύπνο μου χωρίς να ανάψω φώτα
-και μες το παραλήρημα δεν είχα δει την πόρτα-
έκανα μια μετωπική τα νεύρα μου τσατάλια,
ξυπνήσανε και τα παιδιά, όλα μου πάνε χάλια.

Ένιωσα μια χαλάρωση σαν είδα την σελίδα
όλα κυλούσαν ήρεμα...στον ύπνο μου τα είδα!!
Μα τώρα που σηκώθηκα και με την ευκαιρία
σε κάποιον θα επιτεθώ, θα κάνω μια κηδεία!

Με αυτό το όλο σκηνικό κάποιος θα πάθει κάτι
και άλλος τώρα θα τον δει αυτόνε τον εφιάλτη!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: