Κυριακή 11 Απριλίου 2010

ΜΑΝΩΛΗ ΛΙΔΑΚΗ: Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΑΔΕΡΦΟΣ (Στίχοι του Θ. Γκόνη) Αφιέρωσι με βιντεοτράγουδο.Una canzone come dedica personale: “Mio fratello piccolo”

Ένα αγαπημένο τραγούδι, με έναν αγαπημένο τραγουδιστή, για ένα (πολύ) αγαπημένο πρόσωπο {που έχει γενέθλια αυτές τις μέρες}…

(ΛΙΔΑΚΗΣ - Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΑΔΕΡΦΟΣ)



Σε καλύτερη οπτικοποίησι και με εξ ίσου καλή μουσική απόδοσι βρήκαμε το τραγούδι και αλλού (πάντα στο You Tube)

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥ ΑΔΕΡΦΟΣ

Ένας άνθρωπος κλειστός
σαν ερειπωμένο σπίτι.
Ούτε φως, ούτε καπνός
ούτε τζάμι στο φεγγίτη.
Ο μικρός μου αδελφός
ένας άνθρωπος κλειστός,
σαν παρατημένο σπίτι.

Γράφει λόγια στο νερό
στο πηγάδι ρίχνει πέτρες
Στου Θεού το φιλιατρό
με σκοινιά τραβά δραπέτες
Τους τραβά έξω στο φως
κι ύστερα φεύγει σκυφτός
στα βουνά, στις μαύρες πέτρες.

Ένας άνθρωπος κλειστός
σαν ερειπωμένο σπίτι
Ούτε φως, ούτε καπνός
ούτε τζάμι στο φεγγίτη
Ο μικρός μου αδελφός
ένας άνθρωπος κλειστός
σαν παρατημένο σπίτι…


[Ποίησι: Γκόνης Θοδωρής, μουσική: Ορφέας Περίδης]


Traduzione:
MIO FRATELLO PICCOLO
Un uomo chiuso
Come una casa in rovine
Niente luce niente fumo
Niente vetro alla finestrella:
Mio fratello piccolo
una persona chiusa
come casa abbandonata.

Scrive parole sulle acque
butta pietre dentro il pozzo
alla bocca del pozzo del Dio
tira su gli evasi con le corde
li tira fuori alla luce
e dopo chino se ne va per le montagne
in mezzo alle roccie nere.

Un uomo chiuso
Come una casa in rovine
Niente luce niente fumo
Niente vetro alla finestrella:
Mio fratello piccolo
una persona chiusa
come casa abbandonata...


[Versi: Teodoro Gonis]

Δεν υπάρχουν σχόλια: