Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Ορφέα Περίδη, Σικέ (Μια αφιέρωσι). La canzone di Orfeas Peridis “Sike” (chique'= partita truccata) come dedica.

Εν αναμονή της παρουσίασης/σχολιασμού των αποτελεσμάτων του προχθεσινού Σχολικού Περιφερειακού Πρωταθλήματος Σκακιού στην Χαλκίδα σε προσεχή μας ανάρτησι, (ακόμα περιμένουμε την δημοσιοποίησι των λεπτομερών τελικών αποτελεσμάτων της διοργάνωσης και των σχετικών προκρίσεων –ούτε μας κοινοποιήθηκαν μέχρι την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, ούτε τις βλέπουμε ακόμα αναρτημένες στην διεθνή διαδικτυακή διεύθυνσι των chess results), μια προσωπική μουσική αφιέρωσι σε εκείνους ή εκείνες που φέρονται να δήλωσαν πως ...πήρανε το αίμα τους πίσω:
Το διδακτικό και -σαν ελληνικό ροκάκι- "ξεσηκωτικό" τραγούδι του αγαπημένου μας τραγουδοποιού Ορφέα Περίδη με τον τίτλο «Σικέ».
(Θεωρούμε πως ταιριάζει και γενικότερα με την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της κοινωνικοπολιτιστικής κρίσης και παρακμής και δή της –εισαγόμενης στην χώρα μας- οικονομικής τρομοκρατίας !)

Ορφέα Περίδη Σικέ!



ΣΙΚΕ
Μια κούκλα φουσκωτή, μ’ ένα μπικίνι
Και μια εκτόνωση προκάτ, που μου τη δίνει
Η πλαστική κονκάρδα της ελευθερίας
Κι ο αυνανισμός που είναι κατά της αϋπνίας


Δεν πάω απόψε στον αγώνα
Δεν πάω απόψε στον αγώνα, με τα πριμ
Γιατί το σκορ εγώ το ξέρω
Γιατί το σκορ εγώ το ξέρω από πριν


Σικέ όλα σικέ, σικέ
Σικέ όλα σικέ και μιλημένα
Σικέ όλα σικέ, σικέ
Ψεύτικα και στημένα


Στο κομοδίνο πλάι στη ντιβανοκασέλα
Εκεί που αφήνεις το νερό με τη μασέλα
Ρίχνεις μαζί το σηματάκι της ειρήνης
Και το πρωί το ξαναβάζεις να ομορφύνεις


Δεν πάω απόψε στην πορεία πασατέμπο
Όχι πορείες μ’ άδεια απ’ τις αρχές
Δεν κάνω έρωτα με κούκλα
Δεν κάνω έρωτα με κούκλες φουσκωτές


Σικέ όλα σικέ, σικέ
Σικέ όλα σικέ και μιλημένα
Σικέ όλα σικέ, σικέ
Ψεύτικα και στημένα


Μια κούκλα φουσκωτή, μ’ ένα μπικίνι
Και μια εκτόνωση προκάτ, που μου τη δίνει
Δεν έχω σώμα πια, όραμα πια δεν έχω
Και από τα κόκκαλα βγαλμένος δεν αντέχω…



Ορφέας Περίδης
(Άχ Ψυχή Μου Φαντασμένη)

Δεν υπάρχουν σχόλια: