Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

ΣΕ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ


Επανερχόμενος, με κάποια μεγαλύτερη σοβαρότητα, στο προηγούμενα (αυτo)σαρκαστικά σχολιασθέν δημοσίευμα στον Σερβιτόρο http://www.servitoros.gr/news/view.php/18053/ συμπληρώνω:
Τα περί «αποκλειστικής αρμοδιότητας - εξουσιοδοτήσεως» τής Σκακιστικής Ακαδημίας Χαλκίδος όσον αφορά την διοργάνωσι του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ και τα περι αυτό, πρέπει να είναι πρωταπριλιάτικο. Από την άλλη, αν υπάρξη αποδεικτικό έγγραφο με τον σχετικό χαρακτήρα επίσημης εξουσιοδότησης, εξ αιτίας της οποίας αποκλείονται τα υπόλοιπα Σωματεία του Νομού από την ως άνω διοργάνωσι, χορηγηθέν από την FIDE, έστω την ΕΣΟ ή έστω ακόμη απλώς υπογεγραμμένο από τα άλλα ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΑ Σωματεία του Νομού, έ, τότε, θα το αποδεχθούμε …αναγκαστικά (και θα το δημοσιεύσουμε δωρεάν!).
Να τολμήσω να ψελλίσω, για αρχή, ότι τα ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ. ΠΟΙΟΣ, λοιπόν, ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΑ ΕΧΩ «σχέση με την εν λόγω διοργάνωση»;
Συμφωνώ, βεβαίως, ότι ΣΗΜΕΡΑ δεν έχω «ουδεμία σχέση με τη Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδος», αλλά πληροφορώ τους συμπολίτες και τους απανταχού ενδιαφερομένους για την αλήθεια, ότι και αυτού τού Συλλόγου υπήρξα, όχι μόνο απλό ιδρυτικό μέλος, αλλά ‘πνευματικός πατέρας’ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΙΔΡΥΤΗΣ. Η σύνθεσι-συγγραφή τού Καταστατικού (Σκοποί & Μέσα), η επιλογή τής Επωνυμίας και του Σήματος είναι έργα δικά μου. Πώς να το κάνουμε; Όπως, άλλωστε, είναι αλήθεια ότι και εκ του δηλωμένου εις την ΕΣΟ http://chessfed.gr/elo/clubs.asp?txtSyl=00336%20 ανθρωπίνου δυναμικού τού εν λόγω Σωματείου οι ισχυρότεροι εκ των μικρών σκακιστών υπήρξαν (σχεδόν) όλοι τους μαθητές μου στο 20ο Δημοτικό Σχολείο (πλην μιας εξαιρέσεως, μαθήτριάς μου -από τριετίας- στο 7ο Δημοτικό).
Εννοείται, ότι ασμένως αναμένω ΕΠΙΣΗΜΕΣ διαψεύσεις, οποιουδήποτε από τα ανωτέρω για να τις δημοσιοποιήσω καλόπιστα. Δέν θα παραλείψω να συμπληρώσω, με την ευκαιρία, ότι με τον Σύλλογο Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδος δεν με χωρίζει κάποιο απύθμενο χάσμα. Θα είμαι μάλιστα πρόθυμος να συνεργαστώ, και δια του Συλλόγου μου, ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΠΕΣΣΟΙ, και προσωπικά, με κάθε νόμιμα εκλεγμένη Διοίκησι αυτού – ακόμα και παραμερίζοντας ενδεχόμενη εμπάθεια και προκατάληψι τρίτων προς το πρόσωπό μου. Σε κάθε περίπτωσι, σε όλα τα καλοπροαίρετα πρόσωπα –μέλη τού εν λόγω Σωματείου εύχομαι υγεία και ευδοκίμησι. Όσον αφορά τούς αθλητές – και ιδιαίτερα τους αγαπημένους μου πρώην μαθητές- εύχομαι Καλή Σκακιστική Πρόοδο, Πολλές και Καλές Επιτυχίες!

Τέλος για να προστατεύσω την τιμή του ονόματός μου και για μην υπάρξη «έντονη παραπληροφόρηση» γύρω από το πρόσωπό μου, δηλώνω, προς γνώσι παντός ενδιαφερομένου, μερικούς τίτλους και ιδιότητες που με αφορούν:

Αλέξανδρος Σοϊλεμέζης
ΥΜ Παίκτης (αρ. μ. 10061) του Σ. Ο. Καλλιθέας, πρώην Κατηχητής, πρώην Διευθυντής Νεανικού Ενοριακού Κέντρου (& Εντύπου), πρώην Λέκτορας Πανεπιστημίου Ν.Ε. Γλώσσας και Λογοτεχνίας, νύν Καθηγητής Μ. Ε., Πρόεδρος πολιτιστικού-αθλητικού Συλλόγου Αθλ. Εκπολ. Κέντρο ‘ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΠΕΣΣΟΙ’, καθαρό ποινικό μητρώο, πολιτικά ανέντακτος, χριστιανός ορθόδοξος (ταυτόχρονα κι αμαρτωλός), ανέκαθεν φίλαθλος της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ και του Απόλλωνα Καλαμαριάς, δεξιόχειρας και μή …καπνιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: