Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΣΕ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Τής 01.04.08 στον "Σερβιτόρο" http://www.servitoros.gr/news/view.php/18053/είχε ως εξής :

Η «Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδος 'Παλαμήδης ο Ευβοεύς'», με ανακοίνωσή της, αναφέρει τα παρακάτω:
"Σχετικά με την πρόκριση των μαθητών του νομού μας στο Πανελλήνιο Ατομικό Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι, ανακοινώνουμε ότι μετά από έντονες πιέσεις του Συλλόγου μας, έγινε δεκτή από την ΕΣΟ (Ελληνική Σκακιστική Ομοσπονδία) ακόμα μια πρόκριση για το νικητή από τους μαθητές των νηπιαγωγείων, ανεβάζοντας τον αριθμό των προκρίσεων σε 13.
Επίσης πετύχαμε από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ν. Ευβοίας (και ευχαριστούμε θερμά τον κ. Νομάρχη γι' αυτό) τη χορήγηση λεωφορείου για τη δωρεάν μετακίνηση των μαθητών του Ν. Ευβοίας και των συνοδών τους, από Χαλκίδα προς Χαλκιδική το Σάββατο 19/4 και επιστροφή τη Δευτέρα 21/4, όχι μόνο για τους προκριθέντες αλλά και για οποιονδήποτε μαθητή του νομού μας που θέλει να συμμετάσχει στο ανοικτό (open) Σχολικό Πρωτάθλημα Σκάκι που γίνεται ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο.
Επειδή υπάρχει έντονη παραπληροφόρηση σχετικά με την χρήση του λεωφορείου, την ημέρα αναχώρησης καθώς και τους φορείς ή τα πρόσωπα που μετέχουν στις παραπάνω διαδικασίες, τονίζουμε ότι:
1) Για τη διοργάνωση του 20ου Νομαρχιακού Ατομικού Σχολικού Πρωταθλήματος Σκακιού Ν. Ευβοίας 2008, την αύξηση των προκρίσεων από 10 σε 13, τη δωρεάν μετακίνηση με χορηγία της Νομαρχίας και το συντονισμό των παραπάνω ενεργειών την αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη φέρει μόνο ο εγκεκριμένος σύλλογος με την επωνυμία «Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδος 'Παλαμήδης ο Ευβοεύς'».
2) Η συμμετοχή στο Πανελλήνιο Ατομικό έχει σαν υποχρέωση 2 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο Πόρτο Καρράς και όχι 3 όπως ακούγεται.
3) Ο κ. Σοϊλεμέζης Αλέξανδρος ουδεμία σχέση έχει αφενός με τη Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδος και αφετέρου με την εν λόγω διοργάνωση και άρα δεν έχει αρμοδιότητα ή εξουσιοδότηση για καμία από τις αναφερόμενες παραπάνω ενέργειες ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια σχετική με τα παραπάνω..."





-Αμάν. Τώρα, τί κάνουμε;












Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ "ΟΜΟΛΟΓΙΑ"

(Όπως απεστάλη στην ίδια φιλόξενη ηλεκτρονική εφημερίδα)


Κύριε Διευθυντά,

Πόσοι ποταμοί δακρύων μου είναι αρκετοί να ξεπλύνουν τα αμαρτήματά μου;
Ζητώ γονυπετής, κάθιδρος και μετανενοημένος ΣΥΓΓΝΩΜΗ από την Μεγαλειοτάτη, Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδος, πρώτα οπ’ όλα που δεν της ζήτησα την άδεια να ασχολούμαι με το Σχολικό Σκάκι εδώ και κάποιες δεκαετίες προτού να γεννηθεί, που δεν πήρα γραπτή ή άλλη εξουσιοδότησι από τα αβρά χεράκια της για να μπορώ να φροντίζω για το συμφέρον των μαθητών μου, τέλος που δεν την ρώτησα που βγήκα σε αναζήτησι κατάλληλου – και δή δωρεάν- μέσου για να συνοδεύσω τους μικρούς μαθητές μου να παίξουν στο Πανελλήνιο ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ Πρωτάθλημα, δικαίωμα που με κόπο και ευγενή αγώνα κατέκτησαν.
Ιδιαζόντως εγκληματική, ομολογώ, είναι και η απαίτησί μου να έχω σχέσι ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, και που το διανοήθηκα επειδή κατά τύχη είμαι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, και που εξ ίσου κατά τύχη είμαι ΣΚΑΚΙΣΤΗΣ και ακόμα πιο κατά τύχη δηλώνομαι ως -τάχα μου επιτυχημένος- προπονητής τών περισσοτέρων προκρινομένων παιδιών στην Εύβοια –εδώ και κάτι χρόνια- στην εν λόγω διοργάνωσι. Με αισθήματα συντριβής αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ γιατί ΚΑΙ ΕΦΕΤΟΣ μετά από τόσες και τόσες φιλότιμες προσπάθειες των εγκεκριμένων Σκακιστικών συλλόγων του Νομού μας (που με τόσους τεχνικούς συμβούλους, ομοσπονδιακούς και μη προπονητές, κλιμάκια, Μετρ, διεθνείς Μετρ, Γκρανμέτρ και λοιπούς ευυπόληπτους αρμοδίους), εγώ ο βδελυρός, ο τιποτένιος, ο αναρμόδιος, τόλμησα να αναδείξω στις πρόσφατες Σχολικές Σκακιστικές διοργανώσεις δεκάδες νικητές και νέα ταλέντα, και – το σκανδαλώδες – βοήθησα τους μαθητές τούς οποίους μού εμπιστεύθηκαν οι – ανύποπτοι και άφρονες!- γονείς τους να κατακτήσουν (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!) δώδεκα (12) απο τις συνολικές δεκαοκτώ (18) ανακοινωθείσες θέσεις ΠΡΟΚΡΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙΟΥ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ.
Και πάλι καλά που δεν αναφέρει η Αυτής Εξοχότης, της ΣΚ. Ακαδημίας Χαλκίδος, και τα ονόματα των άτυχων συμπολιτών, που –όπως μου είπε ένα πουλάκι- εγώ ο αχρείος ανάγκασα (μάλλον τα «παίρνω» από το Ξενοδοχείο) να επιβιβασθούν στο λεωφορείο ‘μου’ χρεώνοντας τους μια επιπλέον διανυκτέρευσι. Δεν θα είχα που να κρύψω το άθλιο σαρκίο μου!
Γι’ αυτό, τρέμοντας, για άλλη μια φορά, από ιερό φόβο δηλώνω ΕΝΟΧΟΣ για την αγάπη που έχω στους μαθητές μου (στα Δημοτικά Σχολεία) και τα παιδιά τού πολιτιστικού-αθλητικού Συλλόγου μου (που ενώ ακόμη δεν έκλεισε 5 μήνες ζωής, που δεν έχει γραφτή –κι άλλο ειδεχθές έγκλημα- στην δύναμη της Ελ. Σκακιστικής Ομοσπονδίας, έχει όχι μόνο το καλύτερο στον Νομό φυτώριο στο Σχολικό Σκάκι, αλλά -άκουσον, άκουσον!- το μοναδικό Πολιτιστικό-Σκακιστικό Περιοδικό και το μοναδικό στον Νομό Σκακιστικού ενδιαφέροντος Ιστολόγιο
http://neospalamedes.blogspot.com/ ), ΕΝΟΧΟΣ για την αγάπη μου στα όμορφα πράγματα , όπως το μεγαλειώδες πνευματικό άθλημα του Ζατρικίου, ΕΝΟΧΟΣ για την πίστη μου σε ακατάλυτες αξίες σαν την ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και τον ΑΓΩΝΑ για ηθική και πνευματική βελτίωσι.
Θερμά, λοιπόν, παρακαλώ και ικετεύω την Υψίστη Αρχή τής Σκ. Ακαδημίας Χαλκίδος να μή με διαπομπεύση δημοσίως. Να μου δώση χάρι. Άς μου επιτρέψη –έστω- να αυτομαστιγωθώ κατά μόνας, να κλάψω γοερά για τις αμαρτίες μου και να γράψω εκατό φορές στον πίνακα «ΔΕΝ ΘΑ Τα ΞΑΝΑΚΑΝΩ» (πάνω μου!).


Αλέξανδρος Σοϊλεμέζης

ΥΜ (Elo 1950), Πτυχιούχος Πανεπιστημίου Αθηνών, Master Πανεπιστημίου Padova, πρώην Λέκτορας Πανεπιστημίου Verona Ν.Ε. Γλώσσας και Λογοτεχνίας, Ιδρυτής της "Σκακιστικής Ακαδημίας Χαλκίδος Παλαμήδης ο Ευβοεύς" και πρώην Γ.Γραμματέας της, νύν Καθηγητής Μ. Ε. και Πρόεδρος πολιτιστικού-αθλητικού Συλλόγου «Αθλητικό Εκπολιτιστικό Κέντρο ‘ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΠΕΣΣΟΙ’»…



Δεν υπάρχουν σχόλια: